Στουρνάρας: «Ο Τουρέ μου έκανε σουτάκια-πάσες και εγώ τα έτρωγα…»

Επίσημη είναι η επιστροφή του Δημήτρη Στουρνάρα στον Ολυμπιακό.


Ο 25χρονος τερματοφύλακας ανήκε στο δυναμικό του Ηρακλή από το καλοκαίρι του 2024. Στη Θεσσαλονίκη έμεινε για δύο χρόνια και μέτρησε συνολικά 40 εμφανίσεις, με αποκορύφωμα τη φετινή σεζόν, όπου υπήρξε βασικό μέλος του «Γηραιού» και βοήθησε τα μέγιστα για να επιστρέψει η ομάδα στην πρώτη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Τη σεζόν 2020-21 αγωνίστηκε και στον Πανιώνιο αλλά είναι γνωστό ότι ο Έλληνας κίπερ αποτελεί προϊόν της ακαδημίας του Ολυμπιακού και πιάνει ξανά λιμάνι για να αντικαταστήσει τον Νίκο Μπότη στο ρόστερ του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, ξεκινώντας τρίτος στην ιεραρχία των ερυθρόλευκων γκολπόστ.

Κατά το παρελθόν έχει συνυπάρξει τόσο με τον Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ - ήταν μέλος της ομάδας που κατέκτησε το Conference League – όσο και με μεγάλα αστέρια που φόρεσαν τη φανέλα τα τελευταία χρόνια, όπως οι Γιάγια Τουρέ, Χάμες Ρόντρίγκες και Μαρσέλο, με τον ίδιο να μοιράζεται κάποιες από αυτές τις στιγμές μέσα από συνέντευξη που παραχώρησε στο «Sportal.gr» τον περασμένο Μάρτιο.

«Ήταν όταν είχε γυρίσει ο Γιάγια Τουρέ. Δεν θα το ξεχάσω αυτό γιατι είχα πάει κι εγώ στην προετοιμασία. Ήταν και ο Ανδρέας Γιαννιώτης τότε τερματοφύλακας. Κάναμε μια συγκεκριμένη άσκηση στην προπόνηση. Μου έκανε κάτι σουτ ο Τουρέ… σαν πάσες. Δεν έβαζε δύναμη αλλά δεν μπορούσα με τίποτα να τα πιάσω. Δεν το πίστευα…»

«Ήταν τέτοια τα χτυπήματα που η μπάλα πήγαινε εκεί που ήθελε. Τότε κατάλαβα πως για να παίξω σε υψηλότερο επίπεδο πρέπει να βελτιώσω πολλά. Αργότερα, δεν θα ξεχάσω πώς ένιωσα όταν είδα Χάμες και Μαρσέλο. Μπήκα για προπόνηση και αναρωτιόμουν τι κάνω εγώ μαζί τους. Απίστευτο συναίσθημα» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Δημοσίευση σχολίου